Håller för tillfället på och kämpar med min lilla gula goding. Han ska få större krav på sig för att gå i form o klara av att ha stöd i munnen i ridningen och körningen. Jag och T gav oss av ut på en tur. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt. Nästan det första som hände var att vi mötte en älg med kalv, de var för visso en bra bit bort men vad hjälper det. Vi valde en annan väg helt enkelt. Lilla Hawkeye gick så fint i form. Nästan ingenting behövde jag göra. Snacka om glad matte. Iso verkade också sköta sig fint med T i sadeln. 
 
Vi tog en annan runda och fick ett par fina galopper. Skogen visade sig från sin bästa sida och solen sken. När vi närmade oss stallet smög sig dimman fram så fint ur vrårna. Det finns ett skäl till att jag gillar att bo här :-)
 
 
Bidrar med en gammal bild från omgivningarna här. Vackert är det tycker jag :-)
Sov gott!
/C 

Kommentera

Publiceras ej