Så var julen slut för den här gången. Jag tycker mest julen är stressig men i år har jag lyckats med konststycket att inte stressa upp mig alls. Har dessutom fått ett glatt besked om ett litet projekt jag ska hjälpa till med här i vår. Mer om det längre fram i vår. Vi skulle försöka fastna på bild hela familjen framför granen. Man kan väl lugnt säga att det gick sådär bra. Här är resultatet :-D 
 
 
 
 
 
 
Jag kan väl glatt konstatera att vi konstant tittar åt var sitt håll, är på språng eller glömmer att le. 
 
Men jag lyckades iaf klämma till med ett par goa bilder på den minsta tomten i familjen.
 
 
 
 
 
Nä nu ska också jag försöka sova lite. Hästarna har fått julledigt för ute är det isgata av sällan skådat slag. Jag kan knappt gå framlänges o kör runt med en skottkärra så ofta det går för att ha något att ta stöd på. Imorgon ska jag ta tag i ett riktigt besvärligt ärende så håll tummarna att det går bra :-D Dessutom ska jag omgående försöka ta lite biler på hur man slänger på en westernsadel utan att ha sönder både sadel o rygg.
 
Kram
C
 
 

Kommentera

Publiceras ej