Men nästan deppat ihop o kommit igen :-D Skulle varit med o tävlat körning nästa helg hade jag tänkt. Men eftersom min klubb har regeln att man måste anmäla en funktionär under hela tävlingen för att få starta så sket det sig- När jag hittat funkis så var det för sent för att få in alla licenser och sen blev jagså stressad när jag skulle anmäla mig att jag kände att det fick vara denna gång. Vill inte vara stressad redan innan tävlingsstressen kommit igång. Så det får bli en annan gång, trist men sant. 
 
Å andra sidan så är det full rulle med saker här på gården. yresgästen har dragit på sommarbete, mina hästar betas in i det gröna för fullt och det fixas och trixas lite här och var på gården. den här helgen har vi oljat altan och yttertrappa till exempel. Jag tränar för fullt med min vagn för ett riktigt spännande äventyr som jag inte kan berätta mer om. Men det är verkligen en barndomsdröm som går i uppfylllelse helt klart. Jag trodde nästan inte det var sant när jag fick ett ja till att göra den här grejn men sant är det. Om några veckor kan jag berätta mer om detta :-)
 
I morgon kommer det ut lite sadlar till salu här på hemsidan. har först och främst en Westwoodsadel till salu som har ett conchomått på ca 22 cm, 16 tums sits och är i riktigt fint skick. Säljes för 9000 kr, billigare vid mkt snabb affär. Har också en 33 vid 17 tums allroundsadel i syntet till salu. 500 kr eller bud vid snabb och rask affär. Bilder kommer imorgon :-)
 
Farbror Iso går också jättefint just nu och jag övar lite med honom inför en uppvisning vi ska ha om nån vecka för mina elever som kommer hit på en utedag- 29 glada elever i år 9, vi hoppas verkligen att det blir fint väder och en dag att minnas :-) Ska bli sjukt kul och visa lite av vad jag egentligen kan :-)
 
I övrigt har jag lovat mig själv att prommenera en lång sväng varje dag eller cykla på träningscykeln i källaren varje dag hela sommaren samt äta ännu lite nyttigare. Ska bli skoj o se vad det ger för effekter.. På måndag ska jag en sväng till mitt nya jobb och hälsa på igen. Lite nervöst men roligt så klart. ser fram emot stt få sätta tänderna i detta i höst  ;-)
Nä nu ska jag sova lite och ladda för idag kommer vinnaren av ridpasset som jag lottade ut tidigare i vår. kanske kan det bli några bilder på detta också om vi har tur :-D
Kram
C

Kommentera

Publiceras ej