Ja jag erkänner frivilligt att jag är ett klantarsle. Jag har ju gått o gjort något med min högerarm. Det värker från fingrarna o hela vägen in till kroppen. Vad jag gjort vet jag faktiskt inte men ont som satan gör det och jag mitt klantarsle ser ju inte till o vila armskrället ordentligt. Jag borde nog egentligen gå till lilla doktorn men det hinns ju så klart inte med. Jag får nog ta o ta mig i kragen!!!
 
Nu bär det strax av för mig och Agnes till min guldgosse som har varit på rymmen. Men nu är det snart dags för honom att komma hem igen. Som jag längtat, det känns som en bit av mig gått sönder lite även om han har det mer än fantastiskt bra där han är. Jag känner nästan som om jag gått med en strut å huvudet o bara kikat ut i toppen på den för o inte bryta ihop. Min jobbarkompis är ju liksom inte här! Men snart så ska vi mötas igen o börja hårdträna inför morganriks. Här ska tränas hoppning, dressyr, körning och western så klart så det står härliga till!!! Allround är ju vi. Avslutar med en bild som Therese Gustavsson tagit på oss :-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej