Vaknar så här morgonen efter att jag fått lov att berätta för alla. Jag har ju vetat i över en vecka att möjligheten att få åka till Friends arena funnits. Men för att allt skulle bli klart så har jag ju inte fått säga något. Nu börjar den långa resan framåt att förbereda både hästen, mig o mina underbara groomar för det som komma ska. 
 
Det jag vet i dagsläget är att jag kommer bli uppringd av Owe Sandström som håller i alltihop o han har en plan för exakt hur vi ska deltaga i showen. Ska bli fruktansvärt roligt o få prata med honom. Han verkar vara så käck o glad när man ser honom på tv. 
 
Allt det här är ju möjligt eftersom jag just bytt jobb o kommer jobba 40 timmarsvecka och ha semester lite när som istället för på loven. Jag ska ju fortfarande vara lärare men på en annan skola. Jag är så otroligt glad att jag fick ledigt och kan nog fortfaranade inte förstå att jag fått denna chans. Just nu känner jag bara ett inre lugn o tar mig an uppgiften med ro. Men fortfaranade känns det som om man skulle behöva bli nypt i armen :-D
 
För er som vill se oss så kommer vi vara på mässan på torsdagen där vi kommer visa upp oss i paddocken 10-15 min två gånger per dag. Detta gör vi även fredag till söndag. Fredag til söndag kommer vi också vara med i rasparaden inne på själva Friends och som jag fattat det även med i det som heter Join the Circus o det är väl det jag ska prata med Owe om :-) Här finns länk till pogrammet, skulle kännas kul om några var med oss i publiken som vi känner om ni har möjlighet och vill <3 http://www.swedenhorseshow.se/program/
 
Ha nu en fin dag så hörs vi snart om vad som händer med förberedelserna i denna barndomsdröm.
Kram
C

Kommentera

Publiceras ej