Dagarna går framåt o planerna för Friends trillar på plats några i taget. Klart verkar i alla fall att båda mina fina kompisar och hästtjejer får följa med. Kan behövas eftersom jag vis av tidigare erfarenheter vet att man är totalt slut efter ett sådant här evenemang. För er som inte visste det å har jag jobbat nere på High Chaparal när de stora westerntävlingarna var där. Jag och Iso jobbade som fanryttare ett par år. Tidigt upp på morgonen, sent i säng o många långa timmar i sadeln. Men främst otroligt roligt! Det bor nog en inre showgirl i mig trots allt.
 
Nåväl jag och min kompis T som ska med till Friends spanade på allt möjligt i olika affärer och jag hittade ett täke på Hööks som jag så gärna vill ha, men attans vad det var dyrt. Sponsor sökes med andra ord! ;-) 
 
 
Bland annat spanade vi på om vi skulle ha några tunnare tröjor eller så att ha inomhus med Team Haga Gård på. Vi kom fram till att skjortor är supersnyggt, nu ska vi bara välja färg. Har ni förslag så kom gärna med ideér. Dock föll ingen av de här oss riktigt i smaken men det blir roligare att läsa blogg med bilder. Det vi vet är att det ska vara guldbrodyr på ryggen så det matchar våra jackor. 
 
Nu ska jag försöka vila någon timma innan jag ska hålla clinic på JA Aktiv häst på Hisingen, clinic och träna för att tävla upplevelser och föreläsning ska jag bjuda deltagarna på. Blir ni sugna finns det en ny chans att träffa mig och faktiskt också Hawkeye nästa vecka på Stewart ranch. Jag tror det finns någon enstaka plats kvar så det är bara att anmäla sig. www.strawartranch.se är det som gäller. Ha nu en riktigt skön helg så hörs vi snart igen <3
Kram C

Kommentera

Publiceras ej