Nu börjar våren verkligen komma med stormsteg. I helgen var vi o tävlade inomhusmarathon. Så ruskigt kul. I grundomgången hade vi dagens snabbaste tid i två av hindren. I finalen förlorade vi med fem sekunder och fick en fin andraplats. Supernöjd över att jag kom ihåg banan ska jag säga.
 
Massor av tävlingar är inbokade för mig att döma och det är jag så klart glad och väldigt stolt över. Blir till att rita ett och annat mönster framöver med lite härliga klurigheter inbakade. Har också fått den stora äran att rita mönster till westernallsvenskan. Sjukt kul att å använda alla klurigheter man hittar och kommer på :-D 
 
Jag har också fått lite sponsorer som tror på mig vilket känns ärofyllt och härligt. En av dem är Maries oas som ägs av en superhärlig tjej som heter Marie. Rekommenderar varmt att ni bokar ett besök hos Marie så kommer ni bli hela utifrån och in. http://mariesoas.com/Hem/Kontakt.html
 
Dessutom kan jag tipsa om att ni ska boka den 18 april för då kommer det att vara öppet hus här hos oss på Haga Gård. Då kan ni få träffa en del av dem som jag samarbetar med och passa på att ladda era förråd med härliga Aloe Vera produkter som jag också säljer. Det finns massor av produkter som är bra för både häst och människa. jag har använt dem i många år och är supernöjd med dem :-)
 
Ha en fin helg i vårsolen så hörs vi snart!
Kram 
Christina 

Kommentera

Publiceras ej