Idag har det verkligen varit full rulle på eftermiddgen. Noll framridning o sen in i full fart. Men det gick fint förutom att det var snorhalt på arenan. Tur att vi behöver ite glid :-) Ovan ser ni kanske en gammal, nåja så lastgammal är hon inte, bekant dvs Eliza Thorell på Curlyn Princess. Fint o mycket väluppfostrat ekipage. Det märks att vissa har rutin från förra året. Vi andra är lite vimsiga men gör så gott vi kan :-)
 

Fina ardennrar var det också, denna gången utan vagn. 
 

Vi fick vänta en hel del men tack vare att alla kämpade på så gick allt förvånansvärt smidigt. Vi tog första vändan in på framridningen med westernsadel, sedan fick jag springa runt utan vagnen ett par varv inne på Friends. Det är stort o när man är krasslig som jag är nu så blir det inte helt lyckat. Förkylning o dessutom har jag typ tappat rösten. Känns mindre skoj. 
 
 
Vi har så fina fjordingar, förlåt zebror här. De ze- bra ut kan man säga. tihiiii :-D
 


Mycket instruktioner från Owe, klara direktiv o ordning på vad som ska göras. Känns skönt. Nervös har jag inte vett på att vara efter alla dessa år i hästbranchen. Man har lärt sig ett o annat på att vara fanryttare på chappen o göra egna uppvisningar :-D Nä nu ska jag toksova. 07.00 måste vi vara på arenan imorgon för att hinna motionera hästen innan det inte finns någon möjlighet. Sov gott!
 
// Christina
 

Kommentera

Publiceras ej