Jag ska ärligt talat säga att jag inte vet varför jag inte skriver så ofta längre. Tid kan jag inte skylla på, snarare är det nog saknad av lust att skriva blogg. Hur som helst är det ett bra sätt att få kunder att hitta till mig. Just nu har vi förresten en stallplats ledig till snäll valack med trevlig ägare, kallhyra 900kr i månaden inkl moms. Tipsa gärna om ni vet någon som letar efter ett trevligt litet stall. Glöm inte heller följa Haga Gård på Facebook.

Själv har jag tävlat på Morgan Riks sen sist o kom hem med tre guld, ett brons, en fjärdeplats och en femteplats. Körning med punka på vagnen fungerar även till vinst konstaterade vi i två körklasser och dessutom är vi inte alldeles lost i dressyr med 65%. Har därefter testat igen i dressyr och kom hem med 66%. Känns riktigt bra att även min lilla western och körhäst kan 😆😎

Glöm förresten inte bort att det är SM i körning nästa helg i Göteborg, hästar på heden och genom hela staden bort till Slottskogen på lördag nästa helg för fräck marathonkörning. Det ska jag definitivt titta på.

Framöver ska jag träna lite mer körning än jag brukar och roa mig med lite dressyr. Himla skoj att göra andra saker än man brukar.
Ha en fin helg!
Kram Christina

Kommentera

Publiceras ej