Idag var vår första dag inne på själva arenan med stor publik. Det gick fint o det berättar jag mer om imorgonnär jag inte ska upp 05.00 för träning. Livet är hårt som showartist ibland :-)
 
Idag har jag också gjort ett framträdande i mässpaddocken. Det gick verkligen superbra, lydig o följam häst. Mjuka svängar o den fina lediga westernridning som jag verkligen vill visa. Detta hade aldrig varit möjligt utan min fantastiska och underbara tränare Anna på Westernridskolan utanför Borås. https://www.facebook.com/westernridskolan?fref=ts  spana gärna in Annas facebooksida. Hos Anna möts man ständigt av ett leende. En fantastisk pedagogik och ett tålamod av guld. Ständigt blir man uppmuntrad av glada tillrop, smarta knep och alltid nya inspirerande övningar. Har ni chansen åk dit och träna. Ta med egen häst eller varför inte lyxa till det på en supertränad westernhäst som guidar dig genom westernridningens underbara värld. En unik miljö och inspirationskälla i ridningen för mig och många andra :-)
 
Sov gott!
Mer blogg imorgon efter träning 05!!! :( 00
 
Usch! // C

Kommentera

Publiceras ej