Det blir glest mellan blogginläggen just nu. Detta beror på att jag gått in i en fas med väldigt intensiv träning av både häst och ryttare. Kanske kan vi komma ut på lite fler tävlingar under 2015. Jag har också varit på domarkonferens ocj kommer fortsätta vara godkänd licensierad domare för WRAS 2015. Detta känns förstås roligt. Allt träning görs med framtiden i fokus och jag och Hawkeye fortsätter utveckla oss inom såväl ridningen som körningen. Vi har också en boxplats ledig som gör att vi kan ta emot en elev som vill satsa på sin ridning nu under våren/ sommaren. Om detta är intressant får ni skicka ett mail :-D Har även varit på kurs om westernsadlar och dess tillpassning så jag känner mig ännu lite mer påläst inom det ämnet. Tänk vad det kan vara skoj at gå på kurs. 
 
Idag har jag varit ute med Agnes och ridit, just nu bakas det tårta för fulla muggar och bullar och bröd. Vi kör allt på en gång. Ikväll väntar långprommenad, melodifestival och mys med mammas stora tjej som fyller 8 år imorgon. Livet är allt bra härligt!
Kram 
C

Kommentera

Publiceras ej