Första dagen på väg mot Stockholm avklarad. Det var lite pyssel innan vi skulle iväg. Stallet skulle mockas och det sista skulle packas. Visst känns det som om man alltid glömt något? Jag är alltid rädd att jag ska glömma mina saker till insulinpumpen eller mitt insulin. Men det är alltid med även om känslan är otäck. Diabetesen stänger ju inte av bara för att jag har massor att göra. Personligen är jag nog otroligt stressad, inte nervös men stressad. Så packningen har varit minst sagt motig och när kylan kom och jag insåg att bad av häst får skjutas några dagar på framtiden kändes allt lite hopplöst. 
 
 
Nåväl rätt glada kom jag o hästfixare Lovisa med. Här har ni tjejen som fixar det mesta med stor noggrannhet. Hon hänger med oss söndag till onsdag och under helgen hittar ni henne i publiken. 
 
 
Månen visade sin glans lngs vägen. Det kändes otroligt långt att köra men till slut kom vi alla fall fram till Ice Morgans. Där finns fina Ingela och ett gäng alldeles fantastiska hästar vi ska spana lite på imorgon :-D
 
 
Hawkeye försökte så klart förlänga sin näsa så långt det gick för att spana i ev nya kamrater. Ki får han :-D
 
Sedan bar det av hem till svärföräldrarna för att äta lite mat. Vi skulle så klart ta den obligatoriska matbilden, det gick inte bra alls för vi var så hungriga så det här blev resultatet.... ;-)
 
 
 
 
Nu är vi helt slut o trötta. Massor att tänka på inför imorgon o nästa vecka så nu drar vi täcket över huvudet o laddar om.
 
 
Sov gott så får ni följa en spännande vecka på Friends arena här på bloggen, glöm inte också att gilla Haga Gård på Facebook för snabba inlägg lite mer i realtid.
Vi hörs!!!
// C
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej