Allvarligt talat, november tar död på mig! Jag har feber för andra gången på två veckor och känner mig helt ur slag. igår fick jag fr ovanlighetens skull låta bli att boka en lektion. Jag tror det har hänt två gånger på de 7-8 år som jag jobbat som instruktör. Känns inte kul alls. Igår flyttade M o T vidare till ett ställe med ridhus så de kan träna lite mer kontinuerligt. In flyttade fina Malachy som är en tinker med härlig personlighet. Han har stått här förut o han gick raka vägen in i sin gamla box som han aldrig varit borta. I hagen fick han träffa en ny kamrat men det ser ut som de alltid gått ihop. 
 
Så nu är det väl tur att vi kommer in i december så det blir lite jul o man kan känna sig lite levande igen. Jag gillar ju jul egentligen :-)
 
Slutligen, i veckan kommer det en liten tävling här på bloggen. Jag har beslutat mig för att ge bort något så här i juletid, häng med så får du veta vad och hur du kan vinna :-)
Kram
Christina
 

Kommentera

Publiceras ej