Ja så var det snart jul o i bästa julanda tänkte jag ha en liten tävling. Första o i och för sig enda priset ;-) är en ridlektion med mig. Jag kan hjälpa dig och din egen häst med lite av varje, allt mellan Horsemanship och problemlösning till mer traditionell ridning, engelsk ridning eller western spelar ingen roll. Värde på lektionen är 200 kr. För att kunna vinna måste du gilla Haga Gård på Facebook och lägga en kommentar här varför just du ska vinna.  Lektionen hålls här på Haga Gård eller hos dig enligt överenskommelse. Lycka till! Vinnaren presenterats här den 21 december.

Hjärtliga hälsningar
Christina

4 kommentarer

Tosse

12 Dec 2013 09:53

Jag och Malle behöver kommma igång med träningen på riktigt, och har haft alldeles för mycket semester

Matilda

12 Dec 2013 10:02

Hej!
Hade varit så himla kul att vinna denna tävling då jag har en häst på 5 år och hade velat utvecklas mer tillsammans med henne! :)
Hoppas på tur!!
Mvh Matilda

Julia

14 Dec 2013 11:29

Hej, jag rider ju ganska mycket för dig redan och vill gärna fortsätta med det! Men det kan ju alltid hjälpa med ett litet extrapass gratis. :)
Din träning har hjälpt mig och Pringlan otroligt mycket!

Karin B

14 Dec 2013 11:42

Jag behöver alla lektioner jag kan få för att få den vita leksakshästen att gå framåt och göra det jag tänkt mig! Du är bäst på det. :)
Kramar Karin

Kommentera

Publiceras ej