Idag tog jag mod till mig o sa ifrån på skarpen till en människa som behandlat mig illa. Det känns så gott o våga stå upp för sig själv o säga ifrån. Personen ifråga blev skitsur men det kan jag leva med för man får inte göra hur som helst. Jag är enormt glad att jag stod på mig o vågade säga vad jag tyckte.
 
På jobbet städar jag vidare i mitt kära målarrum. det börjar bli riktigt fnt fast idag hade jag enorm otur. Jag lyckades redan på morgonen skära mig på en supervass stålkant. Sedan skulle jjag jobba med starka lösningsmedel o handskar hade jag inga. Inte helt lyckat så det fick bli enhandsarbete idag. Snart har jag i alla fall fått fint i halva rummet. Snart ska vi nog kunna börja jobba där igen. 
 
 
Bidrar med en av mina favoritbilder som jag tagit. Det är så grått ute just nu men snart, snart kommer allt det gröna tillbaka igen.
 
Dessutom avslutades min dag riktigt bra då jag fått ett väldigt spännande och inspirerande jobbuppdrag som jag ser fram emot att ta tag i. Förhoppningsvis kan jag ev berätta mer om det om nån vecka :-) Imorgopn är jag ia lla fall ledig i alla fall i teorin för hela dagen är full av saker som vekligen måste göras!
Kram
C

Kommentera

Publiceras ej