Igår var en sån där dag där det itne finns någon som helst broms. Jag jobbade som en tok hela dagen på jobbet. Jobbet i biblioteket verkar aldrig ta slut och varje dag jag är borta så adderas ett par tusen grejer att göra. Jag trodde att jag såg slutet men icke sa nicke. Jag har organiserat om större delen av biblioteket och strukturerat bla böckerna på engelska efter svårighetsgrad. Det börjar faktiskt kännas som att förbättringarna ger resultat. Många berömmer det jobb jag gör och sånt är ju alltid roligt. 
 
Dessutom har jag kommit till en liten vinst med en elev som är riktigt svår. det känns som att eleven börjar lita på mig och jag känner mig inte lika stressad över att ha eleven i min sal. Eftersom tydligen ska vad som helst kunna hända, när som helst. Jag tycker mig dock se en ljusning i detta och i veckan tog vi ett enoooooormt steg i rätt riktning! Fantastiskt glädjande!!!!
 
Efter jobbet igår hann jag nästan sätta foten innanför dörren när jag kom hem, sedan bar det av ut i skogen med t som hade köpt superfina grimmor i vårfärger till alla hästarna :-) Vi fick en underbar ridtur i härligt fin pulversnö och strålande solsken. En sån där tur som man kan leva länge på :-) 
 
Solen strålade verkligen in mellan träden och man kände vårbrännan komma i ansiktet :-D 
 
väl hmma igen var T fantastiskt snäll och hjälpte mig att få på hästtransporten på bilen. Sedan hivade jag in alla grejer och slängde in Iso där bak. Vi åkte så klart på torsdagsträning :-D Jag passade på att rida på romaltygel, något jag inte gör så ofta, det gick förvånansvärt bra o jag ska pröva ha den även på söndag när jag ska hålla i en liten trailträning. Det ska bli roligt men jag måste bara hinna rita en bana imorgon. 
 
Idag har jag vilat massor så att jag äntligen ska bli frisk, har haft feber varannan morgon i flera veckor nu. Hoppas det hjälper, för snart orkar jag inte vara sjuk mer. 
Ha en go helg allihop!
// C
 
 

Kommentera

Publiceras ej