Blev lite inspirerad av en annan skoj blogg så här kommer ett litet samtal mellan mig ( C ) och Iso ( F =Fiso)
C: Hej! Hej!
F: Hallooooo
C: men kom nu så ska vi ut o rida :-D
F: Måate jag verkligen, det är goare att stå här i solen
C: ja men herregud skynda dig nu då, E väntar ju
F: Du har alltid så bråttom
C: Ja men du får ju bråttom sen när vi är ute...
F : Tyst, jag hittade en go grästuva här
C: Gååååå, nuuuuu
F: Okaj då
 
C: kom nu kompis så ger vi oss ut o du håller dig lugn o fin
F: Skulle inte jag vara lugn, det är jag väl alltid... hehehe
C: om du nu sköter dig så kan vi galoppa lite strax
F: Men titta där är en monstersten
C: Det finns inga moster stenar
F: Jooooo, där är en skitläskig!!!! AAAAAA
 
C. Så nu tar vi höger galopp!
F: Men kan vi inte ta alla galopper på en gång
C: Hallå du kan ju det är, du har ju gått SM för skjutton o två gånger till och med!!!
F: SM va står det för? Smaskiga mumsbitar kanske ;-)
 
C: Men du nu måste vi bromsa, nuuuuuuu, stopppppp!!!!
F: Haha´ha men jag kan galoppera o stå still samtidigt!!!! Titta!!!
C: Skärp dej annars tar jag i bettet!
F: Men aaa så behövde du ju inte göra jag bara skoja....kanske
C: Gå fint!!!!
F: Tjötkärring!!!
C: Så gå nu fint!
F: Men jag vill studsa, titta här så skoj det här :-D
C: Nä hörredu gammelfarbror nu får du ta det lilla lugna 
F: Okaj då men studs är min bästa gren ;-)
 
C: Nu har du gått fint en lång stund så nu går jag hem så du slipper bära mej
F: Tack!
C. Duuuu
F: Ja, va vill du nu?
C: Ville bara säga att jag älskar dig!
F: ....
C: Men hallå nu är du inte juste!
F: Okaj jag älskar dej med men tjöta nu inte så så vi kommer hem till det goda gräset snabbt!
C: Puss på dej!
 
// C

Kommentera

Publiceras ej