Idag blir det inte så mkt text för jag är helt slut trött. Extra stolt över min lilla tjej och hästkille. Agnes har två gånger den här veckan ridit Hawkeye alldels själv i skogen. Hon rider framför mig och travar i backarna. Det går hur bra som helst!!! Andra ryttare blir lite paffa när de träffar detta ekipage i skogen ensamma när jag komme tio meter bakom och inte syns. 
 
 
Samuel är förresten en riktig sötnos o hjälper sin mamma att handla ibland ;-)
 
 
Sen blir man trött !
 
 
 
Så var det det här med Saddelseat. Kul sak o testa måste jag säga men vi ar en bit kvar tills vi blir proffs ;-)
 
 
Ungefär så här ska man sitta.
 
 
Så här satt jag när jag fick bestämma själv. Skitsvårt o det gör ont överallt men kul var det o mkt mkt stadigare än jag trodde!!!
 
Sen tog jag lite bilder på Hawkeye ikväll som jag tyckte blev fina så här kommer en bildbomb. Inga fler kommentarer! Sov gott!!!
// C
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej