Hej hopp sockertoppar! 

Jag tror verkligen att de senaste dagarna karaktäriserats av att allting går så fruktansvärt lååååååångsamt. Vad jag än ska göra så blir det ingen riktig fart. Har fyllt helgen med ridlektioner. Tänk va roligt det är att få möta människor o hästar hela tiden. Jag har haft lektioner med både egna hästar och andras. Mina egna gossar uppför sig riktigt fint. Lilla Hawkeye kändes som ett riktigt fint geléhallon idag efter behandlingen igår. Så himla kul att känna vad lite bra och proffsig behandling kan göra. Ni som inte prövat IR- terapi på era stela hästar, gör det! Det ger så mkt. Mina hästar hade aldrig varit vad de är idag om inte jag fått köra lite IR då och då på dem.

Hemma är det full rulle på alla möjliga fronter eftersom svärföräldrarna är här. Det lagas och fixas och donas. Paddocken kommer få en ny belysningsstolpe så man slipper parkera i tokmörker och några tråkiga hål håller på att lagas. Det senare ska jag roa mig med imorgon, jag som verkligen hatar att gräva. Fast det slår inte att kratta förstås. Det senare är nåt jag verkligen hatar!!! 

Avslutade kvällen med att baka en hemmagjord marispantårta åt svärfar som fyllt år, nu blir det strax sova. Sov gott allihop!

Kram Christina 



Kommentera

Publiceras ej