Njää det är ju inte riktigt säsong för snö men Winter is coming som de säger i min favoritserie. Har du inte sett serien Game of Thrones så gör det. Jag och Mattias började se den för något år sedan och nu är vi helt fast. jag har bara sett serien för jag tyckte böckerna var lite svåra att hänga med i. Men nu har jag fått tag på dem som ljudbok. Så nu läser jag dem på det viset. Därför kan jag upplevas som något osocial just nu med hörlurar allt som oftast i öronen. Nåväl gillar man fantasy, coola personer och en drömsk värld med otroligt mycket spänning så är GoT helt rätt. Jag bet nästan sönder naglarna i första säsongen och nu går säsong fyra på HBO. Galet att man kan fastna så i en serie. Vi diskuterar den nästan varje dag och det är roligt att både Mattias och jag gillar den så mycket båda två. Som tur är är två säsonger till planerade och jag är bara en bit in i första boken. Puuuh vilken tur, mer och njuta av och bita på naglarna över. Imorgon blir det hästäventyr och jag ska göra något jag otroligt sällan gör. Mer om det imorgon om jag inte fallit ihop av trötthet :-)
Kram C

Kommentera

Publiceras ej