Vår loppis gick fantastiskt bra och vi fick sålt både det ena och detandra. Resten kommer upp här på bloggen i en Bloppis under helgen så håll utkik. 

I övrigt så funderar jag mycket på vad jag ska göra i framtiden. Jag har bestämt mig för att göra två satsningar. Det ena är att ta emot fler elever och försöka få komma ut i landet och både träna och döma nya ekipage. Jag har ju hållit på med westernridning i över 20 år och haft elever i cá 10 år med bara nöjda kunder. Jag lägger varieradeövningar på hög och försöker inspirera mingeltestet att komma framåt uppåt i sin ridning. Att sätta upp mål både stora och små med sin ridning tror jag är viktigt.  Dessutom är jag ju faktiskt utbildad lärare och har undervisat elever i skolan i 16 år så att jag försöker lägga upp mina lektioner på ett pedagogisktvis så att man faktiskt förstår vad man ska göra. Dessutom tror jag på fortbildning och försöker därför själv ständigt fortbilda mig och rida för de allra mest meriterade tränarna i Sverige. Själv har jag passerat nålsögat för att bli godkänd WRAS domare i höstas o är en av de som får döma WRAS tävlingar i år :-)

Så vill du ellerkänner någon som behöver en ny tränare inom westernridningen spär det bara att hojta sådär vi gemensamt skräddarsy ett paket som passar ekipaget i fråga. Jag reser dessutom gärna till er om ni är ett gäng som vill träna.

Satsning nummer två blir att ha en aktivitet i månaden här på Haga. Nästa aktivitet blir en långritt under maj månad. Sedan blir det träningstävling och ev ett dagläget under juli. Berätta vad ni är nyfikna på och vad ni vill göra, vi är öppna för förslag.

Hälsningar
Christina 

Kommentera

Publiceras ej