Ja herregud va fort tiden går. jag jobbar både på mitt vanliga jobb o för fullt med nya o gamla kunder. Just nu är det nästan svårt o boka ett poass med mig för mina kundtider fylls fortare än jag hinner med o tänka. Helt galet roligt och jag hoppas att fler bokar in sig så att jag kan gå över till hästtränandet ännu lite till. Har dessutom köpt en röstförstärkare så nu kommer alla kunder som rider enskilt för mig verkligen höra mig över hela ridbanan. Rolig investering måste jag säga :-)
 
På hemmaplan planeras det fullt för öppet hus den 6 april på Haga Gård, så planera in det datumet redan nu. På förmiddagen kommer det att vara clinic här med en grundlig genomgång i vad westernridning egentligen är, vad vi har för utrustning och varför. samt hur man ska tänka om man vill skola om en häst till westernhäst. På eftermiddagen kommer vi ha loppis, frhoppningsvis kommer några av våra kompisar visa sina fina produkter o så kan man köpa lite fika medan man filosoferar runt häsr och träffar oss på Haga. Hjärtans välkomna! Tider och mer info om hur man anmäler sig till clinicen kommer om några veckor när det närmar sig.
 
För övrigt är jag också inbokad på att döma två tävlingar och jag går runt och klurar på mönster som jag testar delar av på mina kunder. Riktigt roligt! Ser fram emot att få använda mina kunskaper som domare längree fram i vår ochh sommar.!
 
Men nu får vi se till o höras snart igen! Hojta om det är något ni funderar på och glöm inte att gilla Haga Gård på facebook, där kommer den senaste infon om vad som händer här snabbast. Dessutom finns det ett förmånligt erbjudande för nya kunder på vår facebooksida.
 
Ha det bäst så länge!!!
Christina

Kommentera

Publiceras ej