Just nu tränas det intensivt här på Haga. Vårens första träningstävling hade vi förra veckan om än i väldigt få deltagare men väldigt roligt i alla fall. Funderar på att dra igång lite träningstävlingar här och funderar på om intresset finns.hojta gärna i så fall. 

Själv tränar jag för nästa veckas inomhusmarahon så gott det går, men skador och sjukdom verkar förfölja oss så vi hoppas att vi kan starta nästa vecka. Förra helgen var vi på körträning och jag sprang ifrån vår härliga tränare som blev alldeles trött i alla turer. Han provkörde också o tyckte det var riktigt roligt. Jag skrattade så jag höll på å dö när han bara skulle köra lite lugnt. Det gick väl sådär kan vi säga, det var roligare att köra fort.

Förresten får ni köpa senaste numret av Hästfocus med vår gamla hyresgäst Malachy på framsidan. En riktigt vacker tinkerhäst. 

Passa på och boka pass nu ni som vill och behöver. Inte många lediga tider kvar i mars. Planeringen pågår för fullt för loppis och clinic också. Clinicen kommer att vara den 6 april kl 11, kostnad 50kr och jag kommer att gå igenom westernridning och utrustning mycket grundläggande. Passar er som precis börjat med western eller som är nyfikna på denna gren. Clinicen är utomhus så ta på kläder efter väder. Skicka ett mail till [email protected] för anmälan senast 1 april. Hjärtligt välkomna! 
Kram 

Kommentera

Publiceras ej