Ja det är så klart att det är många som tycker de har världens finaste och bästa häst. Men jag gillar så klart min lilla Hawkeye. Han kan ju lite allt möjligt. Många tycker jag är kansig som tränar min häst på det här sättet. Vi  rider dressyr
 
 
vi kör
 
 
rider westernridning
 
 
och hoppar lite även om jag är feg 
 
Jag tycker det är härligt med variation och ikväll fick jag ett alldeles speciellt e-post meddelande om att jag och min lilla häst är välkomna till ett alldeles för mig mycket speciellt ställe. Jag vågar inte berätta allt ännu men om några veckor ska jag visa vad vi tränar på. Jag vågar lova att det är något unikt, galet och härligt som vi kommer få visa för väääääldigt många människor. För första gången egentligen känner jag att några härliga människor inte tycker jag är helt knäpp som har en mångsidig häst, att människor tror på mina ideer om hästträning och ser kärleken jag har till min häst som gör att vi klarar precis vad som helst tillsammans även om det för många andra ses som helt omöjligt :-) Tack till ni som tror på mig <3 ni betyder allt för mig!!!!
Kram och gonatt
Christina
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej